گستره دما
150تا 220 درجه سانتی گراد
جنس صفحات
سرامیک تورمالین
نوع صفحات
پهن
مدت زمان گرم شدن
30 ثانیه
اتو مو رمینگتون مدل S3580 دارای جنس صفحات سرامیک تورمالین میباشد.



رمینگتون شرکت مراقبت شخصی جهانی است که تیغ ریشتراش، ماشینهای اپیلاتور و محصولات مراقبت از مو برای زنان و مردان تولید میکند. این شرکت یکی از زیرمجموعههای شرکت «اسپکتروم برندز» است.
رمینگتون بهعنوان شرکتی پیشتاز در این راه و اولین کمپانی که ریشتراشهای برقی را حدود هفتاد سال پیش به بازار عرضه کرد و همچنین اولین برند در زمینهی ساخت وسایل الکتریکی، موظف به تولید در بهترین سطح کیفیت بوده و در نوآوریهای تکنیکی پیشرفته پیشگام است تا قادر باشد به تمامی نیازهای بحق مشتریان، جامهی عمل بپوشاند. همچنین که نیازها و خواستههای مشتریان متحول شده و تکامل مییابد، رمینگتون نیز دستخوش تغییر و دگرگونی در تولید محصولات خود میشود.
تمامی محصولات رمینگتون در دکووام دارای گارانتی اصالت کالا بوده و همراه با ضمانت نامه برای شما عزیزان ارسال میشود. در دکووام همیشه سعی بر این بوده تا فاصله بین مصرف کننده و تولیدکننده به حداقل برسد.
شما با اولین خرید از فروشگاه اینترنتی دکووام بصورت خودکار عضو باشگاه مشتریان دکووام شده و همراه با محصول خود یک عدد کارت تخفیف ویژه دریافت میکنید که میتوانید برای خرید های بعدی خود و یا نزدیکانتان استفاده کنید.
با تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما
150تا 220 درجه سانتی گراد
سرامیک تورمالین
پهن
30 ثانیه
60 دقیقه
2.7 متر
دارای سیم گردان
دارای سیستم ایمنی قفل دما
دارای فناوری تولید یون
دارای صفحات استایل دار با شیار 37 میلی متر
دارای دندانهای سرامیکی آنتی استاتیک
دارای محافظت 4 لایه
دارای بدنه مقاوم در برابر حرارت
مناسب جهت ایجاد امواج زیگزاگ
شما همچنین می توانید یک پرسش در مورد این محصول ثبت کنید
خیلی خوب بود
اصل بود
خیلی اتو موی خوبیه و مو رو در کمترین زمان به بهترین شکل صاف می کنه
من چهار ساله دارم ازین اتو مو استفاده میکنم واقعا عالیه
من همین اتو مو رو از دیجیکلا اسفند 99 2.130.000 خریدم
الان 1.500 واقعا متوجه نمیشم
قبلا پرومکس داشتم از هر نظر سر تر از اینه
واقعا عالیه تو این رنج قیمت و کارایی ک داره
مدل ۸۵۹۸ هم خیلی خوبه
یه اتو موی حرفه ای برای افراد حرفه ای
جنس اصل نیست اما خوبه
بسیار عالی و با کیفیت هستش
عالیه هم زود داغ میشع هم صفحاتش از جنس خوب استفاده شده…
من تازه این اتومو رسیده ب دستم ولی تو این مدت کوتاه ازش راضی هستم واینم بگم این اتو مورو باتوجه ب نظر بقیه دوستان انتخاب کردم و کاملا راضی هستم از این کار😄
صفحه نمایشگر نداره
خیلی اتوی باکیفیت وخوبیه .
خیلی خوبه. من 4 ساله دارمش.
خیلی زود داغ میشه و نیازی به فشار دادنش نیست چون به راحتی مو رو با یکبار کشیدن صاف میکنه ، ظاهر زیبایی داره و کیف مقاوم در برابر حرارت
یکی از راه های زیر را برای ارتباط انتخاب کنید
با وارد کردن شماره تلفنی که در دیجیکالا ثبت کردی، اطلاعات حسابت رو ببین، آدرست رو انتخاب کن و خریدت رو مثل دیجیکالا سریع، قسطی و امن انجام بده.
تایید شده توسط دیجیکالا
این سایت توسط دیجیکالا بررسی شده و مالکیت، اطلاعات تماس، کیفیت و نحوه ارائه خدمات آن تأیید شدهاست.
اتو مو رمینگتون مدل S3580
Remington S3580 Hair Ironلازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
از نوشتن دیدگاه بصورت فینگیلیش خودداری کنید.
از ارسال لینک سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی نظیر شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائهی نظر دربارهی کالا ارائهی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.